måndag 7 januari 2013

Jag orkar inte..

Jag har legat hemma hela helgen i princip, har varit krasslig ett par dagar nu och det känns inte alls okej. Inatt svettades jag som aldrig förr och har världens huvudvärk, känns som jag har feber. Dessutom börjar halsen göra ont igen och är det halsfluss så vet jag att jag kommer få operera eftersom jag redan har fått det 5 gånger på 2 månader. Jag är LIVRÄDD. För folk säger att det gör riktigt ont och är obehagligt! :(

Nu har jag tagit mig upp för att det plingade på dörren och dem skulle installera fiber bredband hos mig plus att tvätten bara växer så har lagt in någon maskin. TUR att tvättstugan bara är trappan under mig, annars hade jag inte ens orkat det.

Imorgon bitti ska jag i alla fall till läkaren och kolla om det är halsfluss, BER för att det inte är det.

Inga kommentarer: