onsdag 2 januari 2013

Nyårsafton

Jag kunde önskat mig en bättre nyårsafton, men hade ändå dem jag ville ha runt mig där (förutom Melina) så det gjorde inget att det var lite dystert vissa stunder. Vi var hemma hos Tom och lagade middag och åt, blev lite champagne och sällskap. Tog upp minnen från 2012 och planerade lite nya till 2013. Vi är sugna på att alla åka iväg någonstans utomlands i en vecka eller två.

Efter det åkte vi upp till Södergården, på Brinken. Några av våra vänner var där och firade in det nya året. Så vi stod där utanför när klockan slog 00.00 och önskade varandra ett gott nytt år. Det var perfekt! Jag hade mina vänner runt mig och dem gav mig värme och kärlek.
Vi bestämde oss spontant att åka in till stan, Hugos, enbart för att kolla om några man känner var där för att önska gott nytt år. Där träffade jag Tim och vi gav varandra en puss och skildes åt igen. Denna kväll ville jag spendera med mina vänner. Vi träffade EN HEL DEL människor som vi kände, vilket inte är så konstigt. Stod och dansade lite och sen var det dags att åka hemåt igen.

Jag planerade inte min kväll det minsta lilla, utan vi tog allt så som det kom. Därav blev det lyckat också, det var minnesvärt. Jag klagar inte! Att få avsluta 2012 med en av mina allra bästa vänner och påbörja det med henne, kunde inte önskat mig något bättre. Hon står alltid vid min sida, det vet jag.

Nu ska jag fortsätta mysa med Melina. Vi har busat hela dagen lång, bland annat tagit det 2 timmar långt bad som resulterade i översvämning nästan, haha. Hade kannor, stekpanna, tallrikar, koppar och allt vad det nu var i karet. Det var jätte mysigt! :)

Hoppas ni hade en lyckad nyårsafton (egentligen är det ju överskattat), men att ni i alla fall var med dem ni ville och att det blev bra!

Inga kommentarer: