torsdag 5 april 2012

För mycket energi

Gud! Imorse fick jag vakna och jobba, likaså igår fick jag tre timmar. Skönt det! Bättre än inget :) Hela nästa vecka har jag också lite jobb och det känns hur bra som helst. Imorgon har jag en intervju och hoppas att jag sätter den. Får även reda på antingen ikväll eller imorgon ifall jag blir en lägenhet rikare. Fan, jag förtjänar detta. Så jag hoppas innerligt.

Sedan jag kom hem från jobbet vid 12, så har jag hållt på och städat här hemma. Satte mig percis ner en sväng för att skriva av mig. Ska byta om snart och åka och hämta Ajla, för att sedan köra två timmar på gymmet. Jag har så jäkla mycket energi nu och jag är igång HELA tiden. Det är verkligen min grej. Jag gillar att ha saker att göra, näst intill hela tiden. Visst är det skönt att slappna av ibland, det behövs. Men ja, ni fattar.

17 ska jag hämta Melina och hon ska vara hos mig hela helgen och hela nästa vecka och två dagar därtill. Fy fabian vad jag kommer att njuta och vi ska försöka hitta på så mycket roligt som möjligt. Redan imorgon så får vi finbesök hela helgen av hennes morbror och moster (blivande, höhö), eller så kan vi ju säga gudmor. För det kommer ju Danira alltid att vara! :)

Har lite planer på G om allt möjligt i mitt liv just nu. Jag mår hur bra som helst och allt känns skönt. 5e dagen på min detox och jag har inte ätit något sött sedan i lördags och minskat MARKANT på kolhydraterna. Får vi se om det lönar sig i längden. Jag läskar ju makrill, ägg, kött, kyckling, keso, kesella osv. Så jag klarar mig sjukt bra på denna detox!

Jaja, nog tjat. Blev alldeles för långt här. Känns som jag skriver en novell. Ha en bra långhelg people!

4 kommentarer:

coco sa...

Så kul att det händer en massa kul grejer för dig! Håller tummarna för lägenheten, det måste kännas underbart att få något eget!! En sak som jag dock inte fattar är vart du gör med Melina när du ska jobba, hon kan väl inte vara på dagis hela tiden eller?
Sköt om dig och träna inte för hårt! Glad Påsk!

azra sa...

hallo snygging jesil saznala ista? :D

nermanatahirovic sa...

Coco: dagis har öppet från 06-18. Men klart är hon på dagis under tiden jag jobbar när hon är hos mig? Det är väl inget märkligt?

azra sa...

åhh vad kul :D hoppas hoppas!! Vill också ha en så fort ja slutar skolan och börjar jobba!
Alltid bättre än hyresrätt, så hoppas verkligen att du får den :)

Joo då ja vet var Gorazde ligger :), ja är från Prijedor men bor i Sanski Most om somrarna eftersom vi köpt hus där.

jaa klart vi är snygga ;)

De flesta barn är väl på dagis när föräldrarna jobbar?! Ser inget konstigt i det :)