torsdag 12 april 2012

Tough times don't last, but tough people do!

7 kommentarer:

s sa...

nermana, har tidigare sett att du beställt märkesvaror jag är nyfiken på vilka sidor du beställt från? och om de e säkra?
kram på dig fina

nermanatahirovic sa...

Hejsan! Då undrar jag vad för märkesvaror? :) För det är inget jag har minne utav faktiskt! Kram

s sa...

vet inte om jag minns rätt men tror att det var ralph lauren, äsch det gör inget om du inte kommer ihåg. Jag fick för mig det så tänkte jag frågar iaf :)

Anonym sa...

Tycker du ska länka din tränings blogg här på sidan så man hittar direkt till den ett tips bara :))

nermanatahirovic sa...

s: jaha okej! Har aldrig beställt RL från nätet :) Bara köpt på andra håll, haft vänner som åkt till USA och så finns det ju i butiker i Linköping bland annat. :)

Anonym: Jag har redan gjort det flera gånger :)

Anonym sa...

du har den inte länkad på din blogg här så man kan se den direkt.

nermanatahirovic sa...

Okej! :)