söndag 1 april 2012

Inspiration

Ett par gamla jeans, urtvättade, svarta och dana. Kapade jag av, gjorde en liten slitning och satte dit nitar. Blev faktiskt riktigt nöjd! Till brunbrända ben, mina nya vita kängor (som jag fick av farbror och faster i födelsedagspresent), eller varför inte converse till? Ja, jag längtar efter att kunna använda de!

Snart ska jag bädda ner mig till filmen "the vow", som jag vet att jag kommer börja gråta till. Såg ungefär halva igår hos Ajla. Sen ska jag sova!
Ska upp tidigt imorgon och köra kondition innan frukosten och hämta Melina vid 11 på dagis. LÄNGTAR!

6 kommentarer:

aida sa...

Snygga byxor, hur får du tag i den filmen? rs

Myra sa...

suveränt häftiga jeans! Vad händig du är! Var köper man nitar???

azra sa...

haha typiskt oss bosnier u know ;) stalka men inte synas!! Nää skojar tror ja kommenterat nån gång faktiskt :)Men kommenterar jättesällan folks bloggar bara de ja känner, o blir väl extra jobbigt att kommentera någons när det faktiskt är nån som bor så nära :P fast på ett sätt ändå kul o veta om varandras också.. Ohh blev bara invecklat där hoppas du fatta haha..
Hittat lägenhet?:)

Tack så mycket!! :) Tycker det var riktigt modigt av dig att klippa dig så kort!!

nermanatahirovic sa...

Myra: tack så jätte mycket! Jag hittade nitar på en gammal väska jag inte använder så tog de därifrån :) Men finns ju på panduro, på Lekia bland annat vad jag vet! Sen kan man beställa på nätet!

azra sa...

haha tur att det finns såna också, inte att man låtsas och sen i verkligheten är nån helt annan!
Jaa då det kommer lösa sig för dig med den, ako Bog da :). Håller tummarna!!

Ahh nu kan du ju knappast locka det haha, men om du gjort så mkt så länge så va det nog bra att klippa det. Ja blekte mitt i somras det enda mamma går o säger nu är: vidi sta si uradila od nake kose, sad ni sjaja ni nicega!!

azra sa...

ska hoppas på att du får det :D

Ahh typiskt dem, odpasce ti kosa e klassikern haha. Jaa fast vi e nog fina ändå också haha ;) Men va fan brukar tänka man lever bara en gång, det är ju bara lite hår!! Dock skulle ja inte våga klippa det som du gjord haha tönt är ja..

azraz, som allt annat här i världen typ hahaha. Utmana mig ;), fan dig om du vinner haha!!
Ee just det, varifrån där nerifrån är du? (snart kommer det odakle si, cija si haha)