måndag 16 april 2012

Working 9 to 5

Ja ni! Jag har ingen tid till att vara social, som sagt. Melina är mitt sociala umgänge nu för tiden och jag stortrivs. Dock saknar jag ju mina fina vänner! På onsdag är det bestämt att ses en stund i alla fall och det ska bli mysigt.
Igår fick Melina och jag ett snabbt besök av Nina och så var vi ute heeeela dagen lång i solen och sprang, åkte skottkärra, lekte i sandlådan osv. Sjukt mysig dag.

Melina har varit här i två veckor snart och jag njuter varenda sekund utav det. Underbar är hon, min ängel.

1 kommentar:

azra svarar sa...

hahah ma kakvi nisam ja tako kreativ, det fanns såna att köpa. En kompis köpte likadana fast med gult istället för rosa. Hon tror att det är nåt fel att de egentligen ska va enfärgade haha men veitfan ja tror de ska va såna, lite kul med ovanliga iaf.

jesil saznala ista :)?