måndag 30 april 2012

Glad you came

Denna vecka har jag jobbat, Melina har varit sjuk (och är sjuk, men har varit hos sin pappa i helgen), så jag har inte haft tid att skriva över huvudtaget. I helgen har jag jobbat också och i lördags åkte jag till Norrköping och övernattade hos bästa Danira. Vi har gått på stan (har shoppat till Melina), umgåtts med några från Göteborg som också hälsade på Danira, snackat ikapp och snacka massa skit, sen på kvällen gick vi ut. Det var en skön och bra helg med underbara människor!

Nu är jag uppe tidigt för att fixa lite och städa iordning. Sen ska jag iväg till jobbet och efter det hämta Melina. Sen ska jag iväg på ett (än så länge) hemligt möte.

Have a wonderful monday!

2 kommentarer:

azra sa...

jaa de fanns på Karlssons i Mobilia förra året för typ 300 nåt sånt, aa tycker också att de e snygga till bruna ben :D.

Vad roligt :D, grattis och lycka till ;)

coco sa...

kul att du är på bloggen igen!
Hoppas lilla Melina kryar på sig snart! Förkylning,eller