torsdag 12 april 2012

Get a life

JAHAJA, fulla rullar hela tiden med mig. Antingen så jobbar jag, tränar eller så är jag med Melina om jag inte jobbar. Det är sjukt vad dagarna flyger förbi. Har två jobb nu och det känns sjukt skönt. För er som undrar, så ja, man kan faktiskt ha sitt barn på dagis under tiden man jobbar. Det är ju därför den möjligheten finns så barnet/barnen får vara på ett säkert och roligt ställe så man kan tjäna pengar för att försörja och ge sitt barn det bästa!

På tal om det, så har jag funderat och diskuterat fram och tillbaka. Jag vill hellre köpa en lägenhet nu än att hyra en. Bättre långsiktigt och billigare i slutändan. Dessutom kan man ju göra iordning så det blir hur man än vill ha det och hur fräscht som helst. Har en lägenhet som håller på att fixas, var på banken igår och får besked snart. Hoppas!!!

I övrigt så har jag precis ätit lunch och ska åka och hämta Melina på dagis, denna arbetsdag är slut. Underbart väder dessutom. Kan det bli bättre?!

1 kommentar:

azra sa...

Nää precis och bara att tapetsera gör ju jättestor skillnad, så länge det är rent o fräscht så gör det inget om det är nytt eller gammalt ( tänker på kök o toa). Jag pluggar till Socionom vid LiU :)
Ahh Prijedor är fint, Sanski Most också :), vad roligt du får också åka nån gång och kolla om det är så fint då haha :).

Oh herregud, vadå så har man en barnvagn så MÅSTE man köra barnet i den HELA tiden. Får man inte bära sitt barn?! Så jävla idiotiskt. De verkar inte ha fattat att det ibland är smidigare att bära barnet än att ha med hela vagnen. Förstår inte ens hur folk orkar. Det sorgliga är väl att de flesta som skriver såna kommentarer själva inte har barn så egentligen har de ingen rätt att yttra sig eftersom de antagligen inte vet vad att vara en förälder innebär.
Tycker du verkar vara jättebra med henne :), att skaffa jobb och boende åt er är ju ett bevis på att du tänker på er framtid ( inte ska du sitta hemma hela dagarna med henne bara för hon är liten, bra för småbarn att träffa andra människor också) Och så är hon ju så söt :)