fredag 28 december 2012

Inte HELT ledig ändå..

Jag som trodde att jag var helt ledig i helgen. Men så glömmer jag alltid bort att jag jobbar extra och städar på helgerna, så på söndag är det åter tillbaka igen, börjar redan 06 på morgonen vilket känns mindre kul! Men på eftermiddagen så ska jag få träffa Anja och glo fotboll, så det är i alla fall något att se fram emot.

Jag längtar efter att klockan slår 16 idag, för då ska jag pallra mig hemåt och njuta av LITE ledighet i alla fall. Har jobbat varje dag denna vecka i alla fall några timmar, så det behövs!

Igår så blev det lek och bus med morbror Alen, Melina verkligen älskar honom! Framåt kvällen åkte Tim och jag med Melina hem till Sebbe och Vickan och Melina ville inte åka därifrån. Bra barnvakter?! :) haha
Alla deckade sen när vi väl kom hem, vilket var skönt. Imorse vaknade jag relativt utvilad och pigg!

Inga kommentarer: