tisdag 25 december 2012

Julafton


Igår blev det att fira julafton med Tim och hans familj. Melina och jag åkte först hem till Tim för att äta lite gröt och macka, innan vi tog med alla klappar hem till Tims föräldrar. Melina var omtyckt och det uppskattas, vem har svårt för att tycka om det lilla charmtrollet som alla säger? :) Hon är allt för underbar och go!

Melina ville öppna alla julklappar, även fast hon fick en HEL DEL. Bilar, lastbil, lego, gosedjur, keyboard och en massa kläder.
Jag fick presentkort på MQ, H&M och Kicks, en berlock till mitt Thomas Sabo armband, hudvårdsprodukter och gardiner.

Framåt kvällen kom det en familj till och vi spelade julklappsspelet. Det var kul! Jag vann 6st serveringsskålar (till förrätt, efterrätt, tapas osv.) De var riktigt fina!

Melina och jag tackade för oss efter spelet, då hon var trött och hostade en massa. Vi båda somnade till redan vid 8 på kvällen. Runt 10 kom Tim och vi kollade film och myste lite. Imorse var det dags för jobb igen för min del, men jag slutar som 2 timmar bara. Då ska hem till min ängel och kurera henne och bara mysa!

Inga kommentarer: