fredag 21 december 2012

Jobbhelg!

Jag har jobbat varje dag denna vecka, förutom måndag och tisdag och ska jobba hela helgen ut.. På söndag blir det nog tuffast av alla dagar, har två pass då. 06-14 och sen 20-08. MEN, jag måste.

Jag har även börjat planera min framtid och på riktigt denna gången. Känner att det inte blir något utav livet utan utbildning, i alla fall i dagsläget, om man inte har kontakter. Ska söka två utbildningar, PT och butikschefsutbildning. Vet inte om PT finns på distans, men butikschef finns och det är väl fördelen. Då jag har Melina och då jag vill jobba samtidigt för att klara av att plugga. Ekonomin måste också gå runt, då jag precis köpt lägenhet. Men denna utbildning kommer inte att komma igång förrän om drygt ett år ungefär. Vi får se. kanske utvecklas andra idéer tills dess!

Idag jobbar jag till 15 och vi ska iväg på julbord. Efter jobbet ska jag fixa med lite julklappar och sen ska jag bege mig till gymmet och köra både styrka och kondition. Kvällen ser oklar ut, men hoppas på något kul! Tim verkar ha något planerat, men jag är sugen på att umgås med mina vänner och göra något tillsammans med dem. Det var ett tag sen vi hittade på något annat än träffades och fikade.

Igår blev Melina SÅ glad när hon fick träffa både Tanja och Tom. Hon fick ännu mer playdooh lera har 10 burkar nu, så hemma kletas det för fullt! Fick även en jättefin, vit pälsmössa, 2 chokladkakor som Tanja vunnit på Liseberg och så hade dem en till present kvar, men den ska hon få i julklapp tydligen. Förstår inte hur underbara vänner jag har?! Inte bara för att Melina får saker, utan för att dem tänker på henne! Att dem gör allt för att hon ska må bra och vara glad. Ni är fantastiska!

Inga kommentarer: