onsdag 26 oktober 2011

En riktig mysdag

Har haft det så himla mysigt hela dagen! Imorse när Melina vaknade så la jag henne bredvid mig och vi myste i nästan en hel timme innan hon sa ifrån och ville ha mat, busade och skrattade ihop. Finns inget bättre än den kärleken!

Efter mat och ännu mer lek och bus, så badade vi och åt lunch. Nu ligger hon och sover så skönt och vilar. Jag har dock lovat mig själv att inte sova under dagarna, då jag inte lyckas somna förräns sent om nätterna.

Får se vad resten av dagen har att bjuda på. Helgen ser jag i alla fall fram emot! Då ska jag släppa "verkligheten" för en stund, och bara vara. Halloween party på fredag och även på lördag. Då Melina är borta hela helgen, fram tills på måndag.
Kommer sakna den lilla tösamajan. Men älskar ändå måndag morgonen, när jag ska hämta henne. LYCKA!

Nu ska jag fortsätta titta på SOA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ! HAMMNADE PÅ DENNA BLOGG AV MISSTAG VA UTE EFTER EN ANNAN MEN SKIT SAMMA. KOLLADE LITE BILDER OCH LITE SJUKA ÅSIKTER SOM FOLK SKRIVER OCH VERKLIGEN VERKAR BRY SIG OM MINSTA LILLA STEG DU TAR O GÖR. TYCKER ÄRLIGT TALAT ATT DET ÄR RIKTIGT SJUKT! SOM TYP DU BORDE GÖRA DET ENA MED DET ANDRA MED DITT BARN VARFÖR BAJSADE HON KL 7 OCH INTE 15.00? BLIR OROLIG ATT DENNA VÄRLD FYLLS AV MER ELAKA, SJUKA OCH ONDA MÄNNISKOR. FUNDERAT LITE VARFÖR DENNA VÄRLD ÄR FUCKED UP! JAG KÄNNER INTE DID MEN DU VERKAR HUR NORMAL SOM HELST OCH VÄLDIGT MOGEN FÖR DIN ÅLDER! JAG TYCKER ATT DU ÄR MODIG FÖR ATT MAN KAN SNACKA ÄR EN SAK MEN ATT GÖRA DET EN ANNAN. ÄR 27 ÅR OCH KÄNNER ATT JAG ÄR JÄTTERÄDD FÖR FÖRLOSSNINGAR LÅTER LITE SJUKT MEN DET SANT. OCH NU SKA JAG INTE SKRIVA EN BOK HÄR MEN GLÖM ALDRIG ATT GUD FAKTISKT FINNS! LYCKA TILL MED ALLT OCH LÅT INGEN TA NER DIG! KRAM

nermanatahirovic sa...

Hej! Jaha okej, men vad roligt :)
Ja, ibland är det sjukt hur pass mycket folk faktiskt orkar bry sig och lägga ner tid på andras liv. :) 99% utav allt är skrattretande och patetiskt.
Men tack för de fina orden! :)
Detsamma, kram.