torsdag 27 oktober 2011

Somestimes you just gotta let things fall apart

Hat är ett så starkt ord. Men det finns inom mig, tyvärr, och enbart mot en person. På riktigt. Blir både ledsen och jävligt förbannad. Men världen kommer aldrig sluta att fyllas utav idioter, som inte tänker längre än vad näsan sträcker sig. Helt sinnessjukt.

Nej nu ska jag dra igång lite skön musik och tagga i mina små hörlurar. Imorgon bitti åker Emir, Mensur och jag in till Linköping och kollar lite inför kvällen. Sen väntar en (förhoppningvis) klockren helg!

Godnatt!

4 kommentarer:

Aira sa...

steget mellan hat och kärlek är nästan ingenting....

nermanatahirovic sa...

Förstår inte riktigt vad du menar?

Aira sa...

Man hatar oftast den man älskar eller har älskat för ingen annan kan såra en så djupt. Belive me!

nermanatahirovic sa...

Jag tror dig, för jag vet. Men i detta fall älskar inte jag den personen, för fem öre. Så det är inte ens det som det handlar om. :)