måndag 17 oktober 2011

People change, but life goes on

Ibland kan man inte låta bli att gråta på grund utav folk. Att folk kan vara så jävla dumma och så sjukt falska, det är sinnessjukt.

Har suttit länge och funderat på vad som händer. Vart är allt påväg? Ena stunden så är allt så bra och man delar "hemligheter" och pratar om allt mellan himmel och jord, skrattar ihop och har det jävligt bra. Nästa, så hör man saker som man önskar inte var sanna.

Dags att dra ut foten ur arslet och sparka sig framåt. Trött på allt som har med falskhet att göra, orkar inte vara snäll hela tiden. Har varit det hela mitt liv och enbart fått skit för det i slutändan. Folk utnyttjar det till fullo så länge det går.

Jag har fått nog.

8 kommentarer:

naida sa...

Helt rätt! stå på dig och skit i alla som inte vill dig väl.
Du är bättre än så!

Kram

D sa...

Men no shit!! Vad är det jag sagt till dig ett antal gånger? Haha. Let people go som inte tillför/har tillfört dig något bra. :)

nermanatahirovic sa...

Hahah jooootack Mrs D! Jag vet det, men man måste göra sina egna misstag ibland för att inse. Även om de blir några stycken på samma person eller situation, haha ;D

Anonym sa...

Du tjatar om hur besviken någon gjort dig.
Men du är ju ganska duktig på att såra andra du också!
Min polare, du vet nog vem hoppades jävligt mycket så sent som bara för lite mer än en vecka sen. Du uppmuntrade och lät honom hoppas och tro att det kanske kunde bli nåt. Sen bara slutade du svara på hans sms, kom inte när du lovat, inte bara en gång utan flera. Han hade fixat och handlat för din skull varje gång.Det är inte bara du som fäller tårar när du blir sviken. Det gjorde han också. Han har insett nu att du bara lekte med han och hans känslor.Och de var jävligt starka ska du veta! Det är en jävligt bra kille du kastade bort. Vem kom emellan? En annan kille gissar jag. Som svek dig? det kan du ha i så fall. Man leker inte med någons känslor på det viset. Han kröp på knä för dig och berättade sina innersta känslor för dig.och det vet du. Och utan att avslöja för alla vem han är så är det ju en till, förutom han inblandad, som du inte tänkte ett skit på när du låtsades vara intresserad. utåt sett har han gått vidare nu.men inom sig är han fortfarande jävligt ledsen.bemöda dig inte att skriva något försvar och kasta skiten på honom. för det förändrar ingenting.

nermanatahirovic sa...

Jag har gett min förklaring till personen i sig och valde han att inte ta den, så får det vara så.
Känner att det är något mellan honom och mig, sånt "skit" som du skriver här kan du ju ta med honom och fråga honom vad jag hade för förklaring och varför det blev som det blev.
Kortet låg inte hos mig.

Du behöver inte slösa tid på att ens kommentera något vad gäller det, mer än vad du vill göra hos honom och med honom.
För jag vill inte ta sånt som inte har med den personen i fråga att göra, förutom med den personen personligen. Men han sket ju i det. Så nja, då inser man att personen i fråga in riktigt "förändrats", eftersom att man backar för att han inte respekterar mina känslor och MIN rädsla. Efter allt han låtit mig gå igenom.

Jag kommer inte och tänker inte slänga skit på någon. För då tar jag det med DEN personen det gäller i så fall.

Det finns alltid två versioner av EN händelse. Kom ihåg det.

Anonym sa...

Om man bloggar måste man lära sig att ta kritik annars så ska man inte blogga sen finns det alltid två versioner av en sak när fler personer är inblandade.

nermanatahirovic sa...

Jag tar kritik för saker som jag vet är sanna och saker som jag skrivit om, men detta är en personlig grej mellan två personer, som jag inte ens nämnt i bloggen.

Anonym sa...

L o l!!!