tisdag 11 oktober 2011

Life is too short

Har en hel del att se fram emot nu den närmaste tiden, jag hatar att planera nu för tiden SOM SAGT, men vissa saker blir det bara så att man måste planera in det.
Nu till helgen vankas det fest, förhoppningsvis, är sugen. Nästa helg är Melina och jag borta i Malmö hela helgen. Helgen efter det så är det 18 års fest för en bra kille! Holloweenfest i Norrköping med världens bästa tjejer. Sen så ska mamma och jag iväg till Ullared (där jag aldrig varit, därav resan dit) tillsammans med Ajla, hennes mamma och min faster.

Ja, lite är det ändå att se fram emot. Däremellan är det lite möten och sådär, jobbansökningar och förhoppningsvis någon intervju så man kan imponera.
Livet går riktigt bra nu!

5 kommentarer:

naida sa...

Aha så du åker med dom till Ullared:P De är ju våra grannar, iaf i Motala där mina föräldrar bor:) Kunde ju åkt med er om jag inte redan bokat:)

Melisa sa...

Härligt att det går bra för dig snygging! :-)

Aida sa...

Hälsa familjen Redzic ifrån mig :)

Katizi sa...

Jasså du ska på barnkalas? Kul med mogna lekkamrater.....

nermanatahirovic sa...

Skitkul! :)