fredag 7 oktober 2011

Tycker faktiskt inte ens synd om dig

Det är så jävla sjukt, hur vissa människor kan förändras så pass mycket under så kort tid. Du fanns där för mig oavsett vad och nu vet jag inte ens vart jag har dig. En vacker dag kommer du inse vad det är som händer, då är det alldeles för sent.

Det som gör mig mest ledsen över att jag ens öppnade mig för dig och gav dig hela mitt hjärta plus lite till, är att du inte tänker så långt innerst inne. Varenda liten grej du berättar för folk du tror att du kan lita på, flyger fritt omkring just nu. Det är tungt att höra allt som sägs och jag hatar dig för det, faktiskt. Du är så jävla naiv och tror att du vet vart du har folk, men de du hade närmast och verkligen kunde lita på, har du valt bort. Nu känner jag att du får skylla dig själv!

Idag så inser jag att jag klarar mig allra bästa själv, tillsammans med ett fåtal (men jävligt bra) nära personer.

Dags att se fram emot en händelserik dag och helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland kan även pojkar kallas för dum blondin