fredag 28 oktober 2011

LYCKA

Glömde bort att säga, att jag fick en av världens bästa överraskningar man kan få imorse. Att folk kan vara så gulliga.

SEN, det allt verkligen handlar om .. Att allt kan vända så fort. Fick för några dagar sen, kontakt med min barnsdomsvän, som jag skrev om att jag saknar än idag. Detta var för 7 år sedan ..

Efter en del snack och efter att jag fick lätta på hjärtat så har vi fått upp kontakten igen och det känns så himla skönt! Han är nog den, som jag efter 7 års tid inte haft någon kontakt med alls, kan känna mig som mig själv med och lika avslappnad med än idag. Det är helt stört sjukt. Men satan i gatan, vad glad jag blir!

En bra start på denna helg (då klockan är efter 00.00). Ville bara skriva det. Lycka, som sagt.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Tack! Hoppas allt är bra med dig annars:) kram

Zozoela sa...

All lycka med "gammal kärlek" för den rostar ju aldrig. Be happy!