fredag 7 oktober 2011

Jag vet vem jag är, när jag är hos dig

Dagen började med informationsmöte, där jag höll på att somna, men lyckades hålla mig vaken. Det var nyttigt och har ärenden till nästa vecka, bland annat att fixa fram mina gymnasiebetyg. Efter det hämtade jag Melina, då drog vi till Hugos för lite fika. Var först bara vi två, Miran och Mensur. Sen kom en heeel del annat folk som bjöd på en hel del skrattattacker.

Väl hemma så deckade Melina och jag höll mig vaken för att kunna sova inatt. Framåt kvällen åkte vi till Nina där det blev chill och Idol och nu ska jag faktiskt sova. Ska iväg på äventyr med Nina imorgon! Så, godnatt.

1 kommentar:

naida sa...

Åh så söt hon är:)

Har inte träffat eller snackat med dig på år och dagar, förr i tiden när vi var små och gick på charlottenborg så var vi typ bästa kompisar. Har följt din blogg sedan du fick barn men aldrig skrivit något. Ville bara säga hej.
Svara gärna i min blogg.
Ha det bra, Kram!