onsdag 28 mars 2012

BUSY

Jobb, Melina, träna, sova. Och så vidare om igen. Jobbar hela denna vecka, minus i måndags då. Det känns skönt med rutiner, jag är glad! Jobb som jobb. Men jag ÄLSKAR mina kollegor, älskar de boende på sjukhemmet och jag stortrivs. Verkligen!

Förhoppningsvis löser det sig med lägenhet innan denna vecka är slut. Förhoppningsvis redan imorgon, ifall folk kunde höra av sig och svara i telefon och så vidare. Blir skogstokig! MEN, det löser sig. Håller tummarna!

Nu ska jag bege mig till gymmet och pumpa ur mig det sista jag har och sedan gosa med Melina när jag kommit hem. Eftersom hon ligger och sover. Helt slut efter dagiset och det är roligt att hon får vara kvar där längre om dagarna. Min lilla tjej!

2 kommentarer:

Charlie sa...

Håller tummarna att det ordnar sig med lägenheten!! Vore väl härligt att få något eget till dig och lilla tjejen! Kul att jobbet verkar toppen!

Ermina sa...

Alltså ibland dör jag lite inombords så söt Melina är! :)
Hoppas det går bra med lägenheten!!:)