måndag 12 mars 2012

Euphoria

För att sammanfatta min helg och de senaste dagarna. Har haft fullt upp och det har varit full rulle hela dagarna! Busat och lekt med Melina och andra söta småttingar, varit i Norrköping och shoppat lite med mamma, Ajla, hennes mamma och Melina. Haft finbesök ifrån Norrköping, kollat på Melodifestivalen och tagit det hur lugnt som helst!

Imorse lämnade jag Melina på dagiset och ska hämta henne på onsdag morgon igen. Har hunnit att dammsuga och tvätta bilen inifrån, diska, tvätta kläder, söka lägenhet och nu är jag precis hemkommen ifrån gymmet. Efter ännu en helgs vila, så är jag back on track som aldrig förr.

Har även hunnit rita och skissa, bilden här är en utav de jag gjort idag. Har saknat det som attan! Det är så himla avkopplande och lugnande.

Ska få i mig lite mat och sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du är:-) fantastiska ögon!

ms. M sa...

Vackert ritat, kanske något du borde satsa på mer i framtiden det passar dig tycker jag (med tanke på att du ritar så fint) :)

Coco sa...

Vilken talang du har!! Verkligen snyggt ritat! Har du bild du ritar av eller är det helt fritt?

nermanatahirovic sa...

Tack så jätte mycket allihopa! :)
Nej det är ritat efter en bild, inte fritt! :)