måndag 26 mars 2012

Nya möjligheter

Vaknade med ett leende, lämnade Melina på dagis och sa hejdå (för vi ses inte förrän på onsdag morgon igen). Sedan åkte jag hem och började rensa bland både hennes och mina kläder. Efter det så fick jag ett spontant telefonsamtal och börjar jobba imorgon redan. Som pricken över i:t så fick jag även mina kängor som jag velat ha så länge utav min farbror och faster i sen födelsedagspresent. Jag är överlycklig. Det enda som fattas är en lägenhet! HOPPAS!

Ja, jag har ju fått jobb som vikare, men ska jobba hela denna vecka ut från och med imorgon bitti. Riktigt sköna tider. Är hemma senast halv två om dagarna. Dock måste jag upp halv sex om morgnarna, men vad gör det om hundra år? Äntligen lite rutiner i mitt liv!

Hann även med ett härligt gym pass och en riktigt svalkande dusch. Från 1 april ska jag nog börja mitt nya träningsschema. Som lägger fokus vid fettförbränning. Dvs. mest kondition och mage. Men jag kommer slänga in lite styrka med då och då! Man får jobba efter sin egna kropp.

Nej, nu är jag så glad och exalterad! Så jag pallar inte sitta här.

1 kommentar:

Myra sa...

Låter härligt! Grattis till vik! Men var ska du jobba????? Eftersom du börjar så tiiiidigt låter det som äldreomsorg, dagis, bageri(?!!!) eller nägot i den stilen. Inte tidningsbud iaf för dom börjar väl redan kl 03.00 ha ha-
Lycka till du lyckliga!!!