onsdag 7 mars 2012

Till you drop!

Fullspäckad morgon och förmiddag, inget sittande (knappt). Imorse fick jag i mig lite fil och flingor bara, innan Matilda och jag åkte till simhallen för att simma. Det var alldeles för mycket folk, så vi körde 30 längder som sist. Var tänkt att vi skulle köra längre, men man kommer ju inte fram..
Efteråt njöt vi ett tag i bastun, men främst innan allt detta låg vi och solade en sväng. Skön start på dagen!

När jag väl kom hem, blev det ingen vila, utan på städningen. Nu har jag äntligen fått sätta mig ner och ska snart äta lite. Runt 16 drar jag till gymmet och pressar ut den sista biten energi jag har kvar i kroppen idag. Känner på mig att jag kommer lägga mig tidigt och somna skön ikväll. Bra det!

Imorgon eftermiddag får jag även hämta Melina, LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!!!! Har beställt massa fina vår/sommar kläder till henne också. Längtar tills de kommer hem. Kanske proppar på mig något mer på lördag, då vi ska kolla runt lite i Norrköping. Man kan ju inte låta bli?!

Inga kommentarer: