måndag 19 mars 2012

Now you're dancing like you need him

Har haft en riktigt bra dag, precis som alla andra dagar när man är med denna solstråle! Vi har busat, gått på stan och handlat presenter till mamma (mormor till Melina dåråå) som fyller år på onsdag. Köpt lite accessoarer till Melina, för att göra henne extra fin inför skolfotograferingen imorgon. ÅHH, ska bli sååå kul!!

Hon ligger och sover sen ett tag tillbaka, så jag har passat på att diska och plocka undan lite. Imorgon bitti ska jag till läkaren och jag är sjukt nervös! Hoppas på det bästa, men oron sitter i och även klumpen i halsen. Hatar att vara på sjukhus..

Nej nu ska jag få i mig lite jordgubbar (!!) och njuta av lite serier innan jag lägger mig!

1 kommentar:

Chantal sa...

En sådan härlig liten unge!!! Man skulle nog pussa ihjäl henne om hon satt i mitt knä nu!