söndag 4 mars 2012

En "liten" förändring

12 kommentarer:

Melina Karalic sa...

så jävla snyggt!!! en skönhet klär i allt :D

nermanatahirovic sa...

ÅH, tack så jätte mycket!!!! :D

Aldijana sa...

Åh! Du klär i allt. riktigt snyggt! Har du klippt dig?

nermanatahirovic sa...

Tack ska du ha finis!! <3 Jaa :) Har klippt mig, megakort. Haha, typ en cm i nacken och baktill. Känns sjukt ovant men tröttnar jag, växer det ju ut. :D

Anonym sa...

passar dig jättebra ditt ansikte kommer fram mer.

Aldijana sa...

Det är alltid skönt med förändring. Man känner sig frächare, nyare, haha mer liv. Tråkigt när man ser likadan ut år efter år. Det är jättesnyggt! Absolut. Tröttnar du, så växer det! haha, löjligt när tjejer hänger sig på för att håret är slitet och de måste klippa 2extra cm. Garvar* Så fult. Som om långt hår är 'allt' .. haha! Mitt hår växer som ogräs, så för det mesta är det långt. Men har klippt mig kort många gånger :)

nermanatahirovic sa...

Anonym: Tack så jätte mycket!

A: Jaa, alltså jag tycker inte det är någon big deal. När jag var mindre kunde jag haka upp mig över håret och bry mig för 1mm, men nu känner jag bara att det är HÅR. Det VÄXER, som de på top model säger, haha!

Dock växer inte mitt så himla fort, men vad gör det om hundra år? :D
Tycker ditt hår är sjukt fint! Och hade inte mitt varit så slitet och förfärligt, hade jag låtit det växa ut. Men nu ska jag använda bra produkter i håret så det inte slits! Och inte föna, platta, locka, osv. :)

Aldijana sa...

Man ska våga förändras. Precis! Det växer ut, bara hår! Tycker mycket har gått i överdrift när det gäller hår. Som om det är, ja Gud vet vad. Alla passar vi i olika längder. Kan man ha långt hår utan att det är svinto, så självklart ska man låta det växa. Men, det är bra för håret att klippa bort det och låta det växa på nytt speciellt när man använder sig mycket av värme som att platta locka osv.

Jag blev WOW när jag såg din nya frisyr, riktigt snyggt nytt och man blir tagen av det.

Mitt hår håller nog för jag bryr mig knappt. Har aldrig plattat mitt hår, lockat det max 10gånger under 8år! Oftast är det i toffs, klipper det själv, går till frissan 2ggr året eller 1gång, och färgar aldrig! :) Jag har inte ork för att sköta om det på annat sätt. Jo Balsam hår in packning någon gång.

Herregud låter som en grott människa! :D

Katharyna sa...

Du hade så himla fint hår, jag var jätteavundsjuuuuuuk! Men du är himla söt i detta också. Jag har alldeles för tunnt hår så det blir aldrig bra när jag vill ha det långt och kort hår klär jag inte i, haha. Lycko dig som klär i allt!

nermanatahirovic sa...

A: Ja men precis! Plus har jag plattat och hållt på med mitt hår i princip varje dag sen jag gick i sjuan, det är alltså 10 år nu.

TACK TACK TACK!!!! <3

Jaaa men det är bra att du kan! Jag har megalockigt hår annars. Men det har börjat bli lite mer rakt eftersom jag plattat så länge tror jag. Men jag älskar långt hår ifall man kan ha det och om det ser friskt och fint ut! Finns ju inget finare!
Att ha kort hår tycker jag mer är snyggt än fint och vackert. Haha! Det har sån edge.

K: Tack så jätte mycket! Men mitt hår var så slitet och har länge varit sugen på att kapa av det. Måste börja sköta om det och så. Kul med förändringar också! :) Man måste ju våga prova ;)

k sa...

Förrut var du en snygg tjej, nu ser du ut som en vacker KVINNA!!!

nermanatahirovic sa...

Tack så jätte mycket!