söndag 18 mars 2012

I can't wait

Ligger i sängen och kan inte somna. Så jobbigt. Ligger och funderar en massa, bra saker. Sen blir jag så förbannad mitt i allt när jag vet att "folk" (kan inte ens kalla dem för det), snarare djur, går runt och FÖRSÖKER (notera ordet försöker) förstöra för andra som har det bra och är lyckliga. Hur orkar ni leva med er själva? Nu handlar det inte om mig. Jag har blivi immun mot personer jag inte känner och som snackar skit. Men framför allt anonyma personer som kastar skit och gömmer sig bakom en data skärm. Väx upp? Stå för dina åsikter, anklagelser etc. Just to get some of my chest. Förresten kan jag tipsa om en grymt bra serie, Mob Wives, som jag är helt fast i. Dock har jag sett alla avsnitt nu. En reality serie om fruar till maffiosos. Mycket drama. Godnatt!

Inga kommentarer: