torsdag 17 november 2011

As simple as that

Dessa dagar har bestått utav sjukdom, både från Melinas men även från min sida. Maginfluensa och tarminfektion, vilket har lett till att jag varit mest sängliggandes, då Melina varit hos sin pappa. Imorse åkte vi till sjukhuset med Melina och fick då reda på att hon har tarminfektion. Sen dess har hon sovit lite och fått i sig mat, utan att spy. Vilket gör mig riktigt glad. Saknar min spralliga lilla tjej! Funderar på att ta en promenad med henne imorgon, ifall hon blivit bättre, vilket hon varit nu på kvällen.

Tösen ligger i alla fall och sover och jag är helt störd i huvudet eftersom jag inte kunnat träna på några dagar nu. Så har kört lite plankan och andra övningar. Bättre än inget alls!

Nu ska jag avnjuta mitt iskalla vatten.

Inga kommentarer: