måndag 14 november 2011

People never change

Har haft en riktigt bra helg faktiskt. Trodde det skulle vara fest hela helgen, men blev utgång enbart i fredags. Portugal - Bosnien slutade upp 0-0, så imorgon ska man bänka sig framför TVn och hoppas att de kanske sätter ett mål och vinner på bortaplan. Vilket jag tvivlar på, men man vet ju aldrig ..

Denna helg har jag träffat underbara människor, dansat som aldrig förr, fått en massa komplimanger (som gör mig lika glad varje gång, så tack!), myst, tittat på fotboll i 6 timmar, tränat och njutit.

Imorse hämtade jag Melina och dagen har bestått utav att busa och gosa med henne. Hon är verkligen mitt allt! Hur stor saknade verkligen är märker man när man ska hämta henne efter så många dagar ifrån varandra. Jag älskar dig.

Skippade gymmet idag, har ont överallt. Men kör imorgon igen. Det känns underbart att man presterar och att kroppen visar att det händer något.
Nu blir det vila.

Inga kommentarer: