söndag 20 november 2011

Beauty

Det är denna skönhet jag har beställt, som jag väntar på att få hem. Är helt enkelt kär i den och även den tegelröda färgen, sjukt fin. Hoppas som sagt att den även sitter bra.

Denna helg har mest bestått utav mys med Melina, umgänge med släkt och vänner och enbart njutit av alla mina nära och kära. Varit i Linköping och även i Norrköping och hälsat på Daniras familj. Fått en massa presenter som hennes farmor tagit med sig från Bosnien som mormor, morbror och moster skickat med till Melina. Hur underbara är de inte?

De jag dock saknat ENORMT mycket är mina Motala tjejer. Vi har inte setts på evigheter och det känns faktiskt jobbigt.
Men imorgon ska vi ses och ta en kvällsfika och catch up och tala om alla bravader vi varit med om på sistone, dirty details som allt möjligt. Vet att några utav oss har en hel del saftiga sådana. Sanna kan dock inte vara med, bummer!

Blev ett gympass även idag. Körde benen, rumpan och lite mage. Nu ska jag köra lite planka och titta på TV och sen sova. Godnatt!

Inga kommentarer: