onsdag 2 november 2011

Skön dag

Började dagen med morgonmys, med Melina. Har nog aldrig skrattat så mycket åt henne och hon åt mig. Perfekt start på dagen, med andra ord.
Efter att hon åkte, så blev det storstädning med mamma. Eftersom att vi var två, tog det inte alldeles för lång tid. Har dock kvar att rensa och göra iordning i min garderob.

Runt 15 åkte jag och hämta Matilda, för mat och fika inne på Hugos. Checkade in deras nya menyer, både vad gäller mat och fika. Tycker inte att det var så himla mycket nytt? Men alltid kul med lite förändring. Testade deras skaldjurssallad och den är i alla fall att rekommendera!

Nu ska jag mest ta det lugnt och bara vara. Titta på SOA, 90210 och chilla. Imorgon bitti 04 (eller ska man säga inatt?), så tar vi bilen och åker en sväng till Ullared. Mest för att det är min första gång där, så ska bli kul att se vad som händer.

Inga kommentarer: