onsdag 2 november 2011

Smiling faces

Att kunna gå vidare och att ta steget ut, för att gå vidare, är nog ett utav de jobbigaste stegen i livet man behöver ta. Att lämna allt bakom sig, som man vant sig vid och drömt om ska bli ens framtid. Haft planer och hört en massa löften om det fina. Det gör ont.

Men ikväll insåg jag, att jag faktiskt mår bra nu. Det gör inte längre ont att titta på bilder, läsa brev och tänka på en massa gamla minnen. Utan istället, så ler jag för mig själv. Jag antar att när man kan le, utan att gråta över något man gråtit så mycket över, så har man släppt taget och börjat gå vidare. Det känns skönt.

3 kommentarer:

Naida sa...

Helt rätt! :) du förtjänar bättre och det hoppas jag att du inser, du hittar nån som är menad för dig när du minst anar :)

Anonym sa...

Kärleken kommer när man minst anar det. Men det finns någon för alla, någon som förtjänar din kärlek utan svek,lögner o skit snack.

nermanatahirovic sa...

Tack! Jo jag kommer aldrig ge upp hoppet om kärleken :)