fredag 18 november 2011

Back on track

Känns verkligen UNDERBART att vara tillbaka på gymmet igen och pumpa, har saknat det dessa 3 dagar då jag inte kunnat. Dock har jag fuskat lite och kört övningar hemma. Man blir ju som fast i det när man väl börjat. Som sagt, underbart!
Körde mestadels mage och armar idag. Magen börjar kännas redan nu, men det ska inte hindra.

Ikväll blir det nog att dra hem till farbror, då kusin och kusinbarn kommit hit från Malmö som vi var hos. Melina mår mycket bättre nu och äter som hon ska. Min lilla kämpe!
Om enbart två dagar och en månad så är hon ett år gammal. Tiden har gått så fort och jag är så stolt över henne. Hon lyser upp varenda jäkla dag, hur bisarr eller dyster den än är. Älskar dig gumman!

Nu ska vi ha en mysig helg tillsammans, så jag lägger allt annat åt sidan så länge. Ha en great helg!