tisdag 22 november 2011

You made me hate you

Jag hatar dig.

Jag hatar dig för att du fick mig att öppna mitt hjärta för dig, efter så många tårar spillda innan jag ens hade lärt känna dig. Du visste om allt, men ändå fick du mig att spilla dubbelt så många. Jag hatar dig för att jag sedan släppte in dig i mitt hjärta och du började betyda något, för att sedan bara försvinna och strunta i allt. Jag hatar dig för att du faktiskt fick mig att börja tro på kärleken igen, för att sedan krossa denna tro lika fort som jag kan blinka med ögonen. Jag hatar dig för att du fick mig att lita på dig om och om igen, fast du svek det förtroendet oavbrutet. Jag hatar dig för att du ljög för mig under 8 månaders tid, att du hade samvete nog att vara med mig och känna min närhet utan att ens skämmas och att du var helt oberörd utav vad du hade gjort. Jag hatar dig för att varenda skratt och leende, glädje och minne jag har tillsammans med dig, vill jag bara spotta på nu. Jag hatar dig för att när jag la ner all denna tid på dig och oss, så tog du den tiden och använde den till att förstöra det vi haft. Jag hatar dig för att du får mig att känna mig lurad och äcklad nu i efterhand, ett år i ett förhållande tillsammans med dig och varenda sekund känns som en enda stor lögn nu.

Men mest utav allt hatar jag mig själv, för att ja ens lät dig komma nära och tillät mig själv att älska dig.

7 kommentarer:

Ms. M sa...

Man kan inte hjälpa vem man blir kär i, inget man väljer. Sluta klandra dig själv! Du visste inte hur denna personen var, det sista man tänker när man blir tillsammans med någon är att denna personen ska vända ryggen till och vara shady som bara den.. Hoppas det blir bättre snart, inga ord som kanske hjälper, men men.. :) sköt om dig!

nermanatahirovic sa...

Nej det är klart man inte kan hjälpa det, men till slut blir man trött downfall after downfall.

Jag mår bra, jag är inte ledsen och har inte varit det på länge. Vilket är skönt! Så det är inte alls det som allt handlar om.

Självklart hjälper orden på ett eller annat sätt. Tack! :) detsamma!

Anonym sa...

Denne person förtjänar inte ens att hatas han skulle raderas ut från världskartan!
Önskar dig ett gott liv med mycket kärlek, äkte kärlek!

nermanatahirovic sa...

Tack ska du ha!

Anonym sa...

kärlek är svårt.du trodde att du var något särskilt.men du var bara en i mängden grattis till högsta vinsten

zerina sa...

Nedaj se! <3

nermanatahirovic sa...

Nedam se! <3