onsdag 30 november 2011

I wish I could

Känner mig helt uppe i varv just för tillfället, har försökt att somna ett bra tag nu. Har dansat lite, gjort plankan, situps, armhävningar och rump lyft. Men ändå är jag inte tillräckligt trött verkar det som.

Just det, glömde säga att jag beställde två klänningar och ett linne från Nelly tidigare idag, som jag hoppas kommer inom kort. Aldrig beställt klädesplagg därifrån, enbart skor, så hoppas att det passar och är fint.

Nej, ska göra ett nytt försök med att somna. Har en lång dag framför mig imorogn, helt fullbokad. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur har du RÅD med alla dessa kläder?! Du handlar ju mer på en vecka än vad vi vanliga knegare kan köpa på hela året! Shoppoholic??

nermanatahirovic sa...

Haha jasså, det visste jag inte att jag gör? :)
Så har tyvärr inget svar på din fråga :)