torsdag 4 augusti 2011

Älskade du

Två bilder från badhuset i Norrköping som vi var på i helgen, så hiiimla underbar är hon min lilla docka!

Har haft helt sjukt fantastiska dagar nu när det varit soligt och varmt, det är sånt man älskar. Har varit på varamon och hängt med en massa grabbar, vilket var igår. Var även på Skänninge marken och hängde lite.
Idag har Melina och jag varit i Oscars sommarstuga hela dagen lång och plaskat och haft det hur mysigt och roligt som helst med hans familj och släkt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ofta hon badar naken i badhuset? Det får hon inte göra vettö

nermanatahirovic sa...

personalen sa inget, so I guess it was okej? :)

Anonym sa...

Nej det är nog inte OK ! Bäbisar ska ha speciella badblöjor! Vad händer om hon bajsar i vattnet?! Aj aj aj vill inte tänka på´t!!!
Sanering av hela bassängen, o de´ kostar!!!!

D sa...

Det vore i så fall väldigt konstigt om de inte sa till oss och det var så allvarligt? Personal fanns ju i närheten nästan hela tiden. :) så det var nog ingen fara i detta fall. De kanske är mer stränga på andra badställen?

nermanatahirovic sa...

Just drop it? Hahah
Vi blev inte tillsagda av sååå mycket personal runt omkring så varför ska DU bry dig?

Anonym sa...

Vad hade du gjort om Melina hade bajsat i bassängen?! Jag gissar att du ville sjunka genom jorden, om det nu är möjligt i en pool, hehe.....

nermanatahirovic sa...

Hade väl hjälpt till att fixa det? Jag hade ju inte gått därifrån som många andra säkert hade. Och som sagt, personalen sa inget. Ungefär 10 olika personer såg oss. Jag skäms inte över det, ifall nu min dotter hade bajsat. Det är mitt barn, jag älskar henne och inte tvärtom. Så DU borde lära dig lite innan du uttrycker dig. :)
Nu orkar jag inte ödsla mer tid på "folk" som dig. Ha det bra!

Anonym sa...

Tänkte väl det! Ha det gott själv. End of story...