onsdag 31 augusti 2011

H&M

Har haft en massa gäster hemma och sen gick vi vidare hem till min farbror och faster. Har ätit så mycket sött idag att jag var tvungen att borsta tänderna hur noga som helst. Dock gör magen fortfarande ont, så jag hoppas de hittar felet och att det inte är vad alla tror.

Har klickat hem en massa från H&M, både till mig, min faster, mamma, Melina och sen lite presenter. Så 31 varor ska levereras på mitt namn nästa vecka. Undrar hur många paket de måste skicka allt som? Haha. Men ser i alla fall fram emot att öppna och titta. Har beställt två tröjor och en klänning till mamma från mig också. Jag är allt snäll jag. Men det mesta jag köpt är faktiskt till min prinsessa. :)

Nu ska jag skypea klart med min man, sen ska jag sova. Är dundertrött.
Längtar efter fredag, för då åker jag ner till honom! Kärlek på det!

Inga kommentarer: