lördag 27 augusti 2011

There is no turning back

Har inte varit aktiv, då min underbara pojkvän kom hem till Östergötland igår! Så vi har tillbringat till tillsammans och njutit.
Igår så kom han hit rätt sent och gosade och myste med mig. Jag bokstavligen sprang till dörren när han plingade på, haha. En obeskrivlig och underbar känsla!

Men innan han kom så blev det en lunch och fika på stan med Emir, Dino, Adela och även min lilla prinsessa. Det var riktigt trevligt :) Fick även med mig fyra presenter till min favorit kille som han ska få på vår ett års dag.

Imorse så kom Oscar och hämtade Melina och mig, då vi åkte vidare in till Linköping för att äta lunch på Steve's med svärmor, Sussa och Clacke. Underbara människor hela högen och en hel del skratt.
Oscar skjutsade hem mig emellan så jag fick bada Melina och så åkte vi två vidare till Skänninge för att mysa vidare med favoriten. Det blev god grillad mat, fångarna på fortet och lite Arn. Sen begav vi oss hem. Fick säga hejdå redan ikväll, ifall vi inte ses imorgon.

Nu är jag alldeles trött och utmattad och ska lägga mig strax. Har varit en helt perfekt helg!

2 kommentarer:

Alma sa...

Gud så söt, hon är alltid glad :)

nermanatahirovic sa...

Tack! Ja :)