torsdag 18 augusti 2011

Linköping hela dagen lång

Hade som sagt möte imorse, men eftersom att min advokat blev lite sen så blev en runda inne i Linköping. Jag fick med mig hem en klänning och en blus. Men jag ska inte röra pengarna något mer, förrän vi är i Göteborg imorgon. Finns säkert mer att titta på och välja bland där nere.

Efter mötet så åkte jag hem och pysslade om med Melina och runt 17 åkte vi två till Skänninge för att hämta Oscar. Sen åket vi vidare till Linköping, där svärmor bjöd på en liten avskedsmiddag för Oscar. Det var minst sagt mysigt!
Där började även Melina att krypa för första gången och när jag kom hem till Motala med henne, så fortsatte hon här. Underbara hon!!

Jag börjar dock känna mig hängig .. Det känns som att jag börjar få halsfluss igen och så börjar nog febern att smyga sig på. Men jag har tagit både penicillin och värktablett, så jag hoppas det är lite bättre imorgon.

Imorgon kommer hjärtat och Alex och hämtar upp mig här, efter att Melina åkt. Sen åker vi tre vidare in till Mjölby för en lunch med Sebbe och så bär det av vidare till Göteborg.
En underbar helg vankas, förhoppningsvis. Kommer nog dock bli lite tungt när man ska sätta sig och åka hem på söndag morgon. Bort ifrån min kärlek .. Meeeeeeen, det kommer säkert bli bra!

Inga kommentarer: