onsdag 24 augusti 2011

You will be the greatest fall of all

Idag så blev det att laga mat igen. Jag har varit så sugen på svärmors stuvade makaroner, så jag gjorde egna. Dock blev de inte lika goda som hennes, men de var ändå goda och kryddiga.
Efter det så blev det en lunch/fika på stan med Emir, Dino och så joinade Adela en sväng också.

Annars har jag tagit det mest lugnt hela dagen, fram tills dess att jag hämtade Melina 18 och vi två har busat, lekt och myst. Fick även besök av farbror och faster en sväng.
Nu sover min prinsesssa sen ett litet tag tillbaka och jag ska skriva mitt CV som jag ska iväg och ragga lite med imorgon.

Blir även en lunch/fika med min efterlängtade och fina Sanna imorgon. Underbar är hon!

Nu börjar även saknaden av Oscar smyga sig sakta på, men riktigt än känns det inte jobbigt. Känner mer längtan och hur underbart det kommer bli att ses och varje gång vi kommer ses från och med nu så kommer man ha pirr i magen. För det har jag redan nu bara jag tänker på det. Så det är sjukt positivt! Längtan är bland det bästa som finns, speciellt när det handlar om ens kärlek!

Inga kommentarer: