tisdag 23 augusti 2011

I love the way you smile

Hela dagen har gått åt att busa med Melina och njuta av hennes enorma glädje hon sprider runt omkring sig!
Har även hunnit rensa garderoben och göra fint, samt laga till lunch (fajitas, som kändes konstigt att äta och göra utan Oscar med. Då vi två alltid gjort det ihop, haha), dammsuga lite och sådär.

Framåt kvällen så åkte vi hem till familjen Redzic för tårta, fika och umgänge. Det dröjde inte länge innan det blev strömavbrott, så vi fick sitta med tända ljus. Jag gillar sånt faktiskt, för ljus är så mysigt och harmoniskt!
Med tanke på det har jag en perfekt plan för nästa gång jag åker ner till mitt hjärta. Vilket blir nästa helg förhoppningsvis. Längtar ihjääääl mig, även fast jag trodde att det skulle vara jobbigare än vad det faktiskt är. Kan bero på att man har så starka känslor och inser nu hur pass bra vi faktiskt har det, som man inte oroar sig? Eller så kommer allt detta att hinna ifatt mig senare? Esch, vad vet jag. Just nu mår jag prima och det är det som räknas!

Inga kommentarer: