torsdag 11 augusti 2011

Göteborg IGEN

Nu har jag bokat min biljett hem från Göteborg nästa söndag, skönt känns det!
Ska faktiskt bli riktigt kul att tillbringa helgen där med hjärtat och Alex. Vi ska bland annat till Liseberg, för tredje gången på två månader ungefär för min och Oscars del, haha.
Men den helgen lär vi säkert hitta på lite skojigheter och det är skönt med en sån helg innan Oscar och jag säger "hejdå så länge". För sen lär vi ses med två veckors mellanrum varje gång, känns lite sådär. Men man vänjer sig nog och plus att det säkert kommer bli lite oftare någon gång ibland.

Nu sitter jag och tittar på Full Frys och tar det lugnt. Ska åka och hämta Melina vid 18 och sen ska vi träffa Ajla och hennes familj som kommer hem ikväll.
I helgen kommer även Danira hit och myser med oss och det ska bli mysigt!

Inga kommentarer: