onsdag 31 augusti 2011

Bajram

Nu har jag duschat och gjort iordning mig. Kl 13 nu, så ska Melina till BVC så ska åka om någon minut.

Inatt har jag haft sjukt ont i magen och har det fortfarande. Jag hoppas att det går över eller att något finns att göra. Ska i alla fall ringa 1177 efter BVC besöket. Samt att jag efter det ska nog in och köpa den där förbannade jackan jag egentligen inte vill köpa, då den är så sjukt lik Barbour jackan jag vill ha.

Ikväll blir det säkert att åka någonstans eller så kommer vi få gäster, är ju fortfarande bajram.
Nej nu ska jag röra på mig!

2 kommentarer:

D sa...

Haha varför då köpa den?

nermanatahirovic sa...

haha för att den är snygg! Men jag vill ha Barbour jackan, men den kostar liksom nästan 4000.. Jag har ju ingen större inkomst just nu :)
Så därför är jag lite petig, eftersom det är en "kopia" haha. Men ska nog köpa den :)