onsdag 10 augusti 2011

Frånvarande

Det känns som att jag är riktigt frånvarande nu för tiden. Men jag har väldigt mycket annat att tänka på, så det är nog därför.

Nästa vecka så flyttar min andra halva till Göteborg, men jag ska med på fredagen och stanna till på söndag. Även Alex ska med så vi tre ska göra Göteborg den helgen! Kommer säkert bli roligt.

Förövrigt så spenderar jag all tid med Melina och gosar och hon är så himla rolig nu för tiden. Det går verkligen att busa med henne så hon nästan spricker av skratt. Hon har börjat att krypa lite smått och hasar sig fram ibland, haha.
Sen är jag en del med Oscar, fast inte alls så himla mycket som vi båda trodde att vi skull ses med tanke på att han ska flytta.
Jag hoppas att allt går bra vad gäller den biten!

Melina är iväg fram till 18, då ska jag hämta henne. Jag har städat lite och gjort iordning sen hon åkte, så nu ska jag bänka mig framför lite Full Frys och TB. Ikväll spenderar vi kvällen i Skänninge med härligt umgänge och grillat, mm!

Inga kommentarer: