onsdag 31 augusti 2011

Looking for something dumb to do

Har haft en riktigt bra dag faktiskt, minus regnet. Men, inte ens det har stört mitt humör.

Imorse när jag vaknade utav Melina, så gick vi två upp och gosade fram tills att hon åkte vid 11. Efter det lagade jag fajitas och gjorde iordning mig. Vidare för att hämta upp Sanna, som hängde med till vårdcentralen eftersom jag skulle ta blodprov, har läkartid om två veckor. Hoppas att de snart kan komma på vad det är med mig. För jag kan knappt sova om nätterna nu ..

I alla fall! Vi två gick runt på stan i hopp om att hitta något. Jag fick med mig hem en sjukt fin ram till lite bilder på Melina och lite underkläder. Sen satte vi oss på Ströget och tog en fika, som är lika mysigt som vanligt med underbart sällskap!

18 hämtade jag upp Melina, vi åkte hem till farbror och faster för lite bajram middag och kakor. När vi var klara där, så åkte vi vidare till Ajla och åt ännu mer kakor. Jag är så himla trött på baklava och alla sötsaker som har med bajram att göra och det är enbart dag ett utav tre, haha.

Har också hunnit sitta och skypea i två timmar nu på kvällen/natten med min älskling. Jag saknar honom så himla mycket och längtar efter fredag!

Nu ska jag lägga mig och försöka somna, till lite SATC. Har sett säsong ett och är på säsong två, så himla bra!
Godnatt.

Inga kommentarer: