tisdag 16 augusti 2011

Mystisdag

Efter att Melina hade åkt, så gjorde jag iordning mig lite snabbt och åkte in till Skänninge runt 12. Oscar låg och sov, så jag klev in och överraskade honom med en stor puss.
Vi tog det mest lugnt och njöt av varandras sällskap. Tittade på film, myste, åt lunch, skrattade en massa, busade och myste ännu mer!
Vi gjorde inget speciellt då vi inte vill fira varje månad, det känns sådär.. Men snart är det ett år och då blir det nog andra grejer, hihihi :)

Jag åkte hem runt 17, då Oscar skulle iväg och jaga. 18 åkte jag och hämtade min prinsessa och sen dess har vi gosat och busat ihop. Lite senare så gick vi plus mamma och pappa hem till farbror och faster för lite kaffe och fika.

Imorgon väntar däremot mindre roliga saker att göra. Har lovat mamma att storstäda, så ska göra det när Melina åkt. Sen så har jag läkartid vid 14 och ska till apoteket innan. Plus att jag ska förbi stan en snabbis. ÅH, stressigt! haha
För att spara lite tid, så drar jag och duschar NU. Godnatt!

Inga kommentarer: