tisdag 30 augusti 2011

More than you could ever know

Har så mycket att göra om dagarna nu känns det som. Tillbringar varje möjlig sekund med min ängel till dotter. Hon är det bästa jag vet och det bästa som finns.

Denna tid sen i lördags då Oscar och jag träffades sist, har gått så sjukt fort. Idag är det redan tisdag, vilket innebär att det inte är alls lång tid kvar tills vi ses. Detta är mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag klarar mig galant, haha. :)
Är väl på grund utav all styrka som jag byggt upp den senaste tiden. Underbart känns det.

Igår så camade vi med mormor, morbror och moster nere i Bosnien. Nu inser jag att jag faktiskt är sjukt sugen på att åka ner. Hade jag kunnat göra det i vinter, så hade jag gjort med tillsammans med Melina.
Men vi får väl vänta till nästa år och nästa sommar..

Nej nu ska jag få i mig lite mat, sen åka och sola. Efter det blir det en låååång dusch och så ska jag laga lunch. Runt 14 ska jag träffa Sanna för lite fika. Bästa hon!

Inga kommentarer: