torsdag 1 september 2011

I'm forever keeping my angel close

En dag fylld utav gäster och besök. Vi har haft ett par gäster här under dagen med fika och kaffe, sen åkte vi till några av mammas och pappas kompisar där det blev ännu mer fika och kaffe och till sist hem till våra kusiner för ytterligare fika och kaffe. Jag är så himla trött på sötsaker så det är helt sjukt! Lär dröja ett tag innan jag stoppar i mig något sött tror jag.

Efter att jag hade nattat Melina, så packade jag ner lite grejer och ligger nu nerbäddad i sängen och fixar med en grej som Oscar ska få imorgon. Jag älskar att göra honom glad och se honom glad. :)
För imorgon blir det Göteborg som sagt och fixade skjuts in till Linköping utav bästa kusinen någonsin. Så jag slipper stressa och oroa mig för om jag kommer hinna eller ej.

Ska alldeles strax lägga mig och sova, men får se om magen tillåter det .. Godnatt i alla fall!

Inga kommentarer: