måndag 26 september 2011

Ambitioner och mål

För ett tag sen så satte jag mig ner och skrev ett träningsschema, har varit för lat så har inte börjat med det riktigt än. Inte på riktigt i alla fall. Men har lovat mig själv att börja på riktigt från och med fredag, det måste jag hålla!

Har även spikat in vad jag vill plugga och vad jag ska göra med mitt liv. Skriva högskoleprovet till våren och söka utbildning till hösten nästa år. Innan dess ska jag förhoppningsvis hitta ett jobb att ha och tjäna ihop lite pengar och spara undan. Det känns skönt med mål för då blir man motiverad. Förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig, men det kan inte alltid bli exakt som man vill.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra,fortsätt så!:-) Vad vill du plugga?

nermanatahirovic sa...

Tack! Butikschef och arbetsterapeut ska jag söka in till :)

A sa...

Kämpa på !!

nermanatahirovic sa...

Tack så mycket!! :)