söndag 4 september 2011

Helg i Göteborg, igen

I fredags så åkte jag ner till Göteborg, till min andra halva. Fick som sagt skjuts in av min underbart snälla kusin så jag slapp stressa och undra ifall jag skulle hinna.
På fredagen när jag kom fram så åt älskling och jag lite snabbt, sen så la vi oss och sov en stund. Båda var dundertrötta! Efter det blev det bara vi två kvar, då alla grabbar skulle ut. Vi hade hela huset för oss själva, tre våningar med en massa bus.

På lördagen efter att vi gått upp så gjorde lite frukost och la oss i soffan med några utav grabbarna och tittade på film. Efter filmen blev det att laga till lite lunch och sedan göra iordning oss för att gå runt lite på stan. Jag hittade i alla fall en fin skjorta till mig, mer behövdes inte.
Efter stan så åkte vi och satte oss på en grekisk restaugrang som heter Athena och åt, riktigt god mat faktiskt! Vi hade bokat biobiljetter för att titta på film efter middagen, men ingen utav oss orkade så vi gick och avbokade och bänkade oss hemma i soffan framför TVn med några grabbar.

Idag blev det mest att ta det lugnt och packa för mig. Runt halv sex så hämtade jag Melina och jag har längtat som bara den efter henne!
Oscar hade köpt lite leksaker till den lilla fiamajan, så gullig är han. :) Så har gosat och busat och lekt med henne i mängder ikväll. Imorgon blir det babysim för oss två, plus mamma. Det ska bli riktigt roligt.

Nej, nu ska jag lägga mig alldeles strax så inte magen hindrar mig .. Godnatt.

Inga kommentarer: