måndag 5 september 2011

Min stackars prinsessa

Har inte fått mycket sömn inatt .. Melina har vaknat om och om igen av en täppt näsa och gråtit som aldrig förr. Även hostat och haft sig, tycker så synd om henne! Har pysslat om henne hela natten (förutom då hon sov) och dagen. Får verkligen ont i själen när hon gråter men kan inte tala om vad det är med henne. :(

Försöker få tag på simläraren, men det går inget bra. Ringt tre olika nummer och blivit skickad till alla möjliga personer, men ingen kan få fram mail adressen. Så mitt sista hopp är en vännina som också går på samma babysim. Hoppas hon svarar snart!

Tycker det är så skrattretande och tycker verkligen riktigt synd om folk som tror sig något. Det enda jag kan göra är att skratta åt just dig. Förstår inte hur du fortfarande kan bete dig omoget och "tävla" på något sätt? Väx upp..

Nu har jag ingen mer tid, ska pyssla om min ängel!!!!

2 kommentarer:

Aida sa...

Krya på dig melina !!

nermanatahirovic sa...

Aww, hon skulle säkert sagt tack gumman! <3