lördag 17 september 2011

Just what I needed

Denna dag har bestått utav enbart en massa saker att göra, att jag inte ens har haft tid för annat än att tänka på mig själv (och Melina såklart).

Dagen började med att fräscha upp mig, då Matilda ville äta lunch och gå lite på stan. Runt 16 så åkte mamma och jag in till Norrköping för att lämna lite mat till Alen, bosniska rätter då som han inte kan göra. Efter det åkte vi tre till sjukhuset och hälsade på en två dagar gammal bebis. Kändes så overkligt att Melina har varit sådär liiiiiten.

Var inte hemma förrän 20 och då hann jag bara byta om och få i mig lite mat, för att sedan åka hem till Dino och joina grabbarna för lite poker. Blev en hel del skratt om allt möjligt och efter ett tag kom även Amanda.
Vi bestämde oss för att dra ut en sväng till Hugos och checka läget, det var en hel del folk där. Hann dansa loss en hel del och bara vara! En nykter kväll med några killkompisar, som fick mig att skratta och le, inklusive lite pinsamt folk runtom då, haha. Det var precis vad jag behövde!

Min kväll blev dock fulländad när Ida kom fram och kramade om mig och sa att jag var hur fin som helst. Det gjorde min kväll! :)
Så nu ska jag sätta igång senaste avsnittet av 90210 och sova, med ett leende på läpparna. Det känns underbart!

Godnatt!

2 kommentarer:

Sannie sa...

härligt att du känner så! :)

nermanatahirovic sa...

Det kommer och går, men det är skönt! :) Tack Sannie!